1. Kierownik USC
2. Zastępca kierownika USC
Do zadań Urząd Stanu Cywilnego należą w szczególności realizacja zadań w zakresie:
9. Prowadzenie innych nie wymienionych wyżej spraw, wynikających z obowiązujących przepisów, a dotyczących rejestracji stanu cywilnego,
10. Wydawanie zaświadczenia stwierdzającego brak okoliczności wyłączających zawarcie małżeństwa wyznaniowego,
11. Wydawanie zaświadczenia o zdolności prawnej obywatela polskiego do zawarcia małżeństwa za granicą,
12. Sporządzanie aktu małżeństwa na podstawie wydanego przez duchownego zaświadczenia,
13. Orzekanie w sprawie zmiany imion i nazwisk zgodnie z przepisami w tym zakresie,
14. Przygotowywanie wniosków o nadanie odznaczeń za długoletnie pożycie małżeńskie,
15. Organizowanie uroczystości związanych z uhonorowaniem z okazji jubileuszy długoletniego pożycia małżeńskiego.
Szczegółowe zakresy zadań Wydziału stanowią poszczególne zakresy pracowników Urzędu Stanu Cywilnego.
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Marcin Woszczak | 06-05-2011 09:34:42 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Marcin Woszczak | 06-05-2011 |
Ostatnia aktualizacja: | Jan Gajo | 06-03-2015 14:40:43 |